ورق کرکره گالوانیزه چیست ؟

Saturday, May 30, 2020

نوع خاصی از فرمدهی ورق گالوانیزه است که در ساخت سقف های شیروانی کاربرد دارد.

ورق گالوانیزه کرکره شده

از دیرباز برای هدایت آب بارانی که در بام ها می ماند از سقف های شیبدار استفاده می شده است که با پیشرفت تکنولوژی و با توجه به تامین ذائقه تمامی سلیقه ها مدلهای متنوعی از پوشش شیروانی طراحی و ساخته شده است .

که از پرکاربردترین آنها و همچنین قدیمی ترین ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین آنها می توان به ورق کرکره گالوانیزه اشاره کرد.

ورق گالوانیزه سینوسی

هم اکنون این فرمینگ در کشور عزیزمان ایران به صورت کاملا بومی تولید می شود و علاوه بر امکان ساخت ورق های کرکره گالوانیزه خارجی همچونکرکره گالوانیزه قزاق ، کرکره گالوانیزه چینی ، کرکره گالوانیزه کره ای ،کرکره گالوانیزه ژاپنی و ...

می توان از ورق های گالوانیزه ایرانی نیز استفاده کرد که کاملا استانداردو مقرون به صرفه نیز هستند.

ورق گالوانیزه کرکره سقفی

در بین ورق های گالوانیزه ایرانی به ترتیب قیمت و کیفیت می توان ورق های گالوانیزه کرکره زیر را متصور بود :

ورق گالوانیزه کرکره فولاد مبارکه اصفهان

ورق گالوانیزه کرکره فجر کاشان

ورق گالوانیزه کرکره شهرکرد

ورق گالوانیزه کرکره هفت الماس

ورق گالوانیزه کرکره سمنان

ورق گالوانیزه کرکره خودرو

ورق گالوانیزه کرکره اشتهارد

سقف شیروانی با پوشش ورق گالوانیزه

بسته به نیاز مشتری و با ارائه نظر کارشناسی در مورد موقعیت جغرافیایی سازه(از نظر شدت بارندگی ،باد،تابش نور آفتاب و...) می توان یکی از گزینه های بالا را پیشنهاد داد.

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

ورق کرکره گالوانیزه را می توان از ورق رول گالوانیزه با عرض 125 سانتی متر و ورق گالوانیزه رول عرض 100 سانتی متر تولید کرد.

در مورد ضخامت هم به صورت عمومی از ورق با ضخامت 50 صدم میل استفاده می شود.اما به صورت کلی می توان از ورق گالوانیزه  ضخامت 30 صدم میل تا ورق گالوانیزه یک میل را کرکره کرد.

انتقال رول گالوانیزه به بنگاه جهت فرمینگ کرکره

به دلیل شباهت فرمینگ کرکره به موج های مدور و دایره ای مانند به آن ورق سینوسی (Sinoos) نیز گفته می شود.

ورق کرکره (سینوسی) را می توانید در طول های دلخواه و اندازه های مورد نیاز از 20 سانتی متر تا 12 متر سفارش دهید.

مدت زمانی که لازم است منتظر بمانید تا سفارش شما تکمیل شود معمولا بین 2 تا 48 ساعت است که این موضوع بستگی به ابعاد و مقدار سفارش شما و همچنین ترافیک بنگاه دارد.

سقف شیبدار با پوشش گالوانیزه سینوسی

در سقف های شیروانی علاوه بر استفاده از ورق های گالوانیزه می توان از ورق های رنگی نیز استفاده کرد که به طبع زیبایی و به همان نسبت نیز هزینه بالاتری دارند !

در مورد پوشش سقف سوله ، ویلا و شیروانی با ورق های گالوانیزه (یا ورق های گالوانیزه ساده بی رنگ) شما می توانید از ضخامت های مختلف ورق گالوانیزه با یکی از عرض های کوتاه 1000 یا بلند 1250 استفاده کنید.

اینکه چه ضخامتی برای شما مناسب تر است را می توانید از نصاب شیروانی خود سوال کنید و یا با در نظر گرفت شرایط جغرافیایی و مکانی و همچنین ارتفاع سازه از سطح زمین محاسبه کنید..

المزيد ...الأحداث الأخيرة
المزيد ...منتجات